Narxlar Marketingi


iStock_000006139533Small1Narx marketingi. Narx marketingi, mijozlar taqdim etgan tovarlar va xizmatlar ro’yxati bo’yicha jahon narxi va ichki bozorni marketing tadqiqotlarini o’tqazishni o’z ichiga oladi. Shu bilan birga bozordagi maksimal va o’rtacha narh aniqlanadi.

2011-2016 yillarda «Uzconsultservice» QK tomonidan 500 dan ortiq import tovarlar va xizmatlar turlari bo’yicha maksimal va o’rtacha bozor narxlari o’rganilgan. Ularning asosiy qismi import qilinayotgan yuqori texnologiyali uskunalar, vositalar, xom ashyo, ishlab chiqarish ob’ektlari, muhandislik va boshqa professional xizmatlarga to’g’ri keladi.

 Bu davrda “O’zbekiston temir yo’llari” DAK,  “Uzbekneftigaz” MXK,  “O’zbekenergo” AJ,  Navoiy KMK, OAJ “Olmaliq KMK”,  UShK “Muborak gazni qayta ishlash zavodi”, “O’zmetkombinat”, Sho’rtan gaz-kimyo majmuasi, UK “Transgaztehnikbutlash”, “Uzenergotaminlash”, Uzkomgosrezerv, Uztashkineftegaz, Uzbekumir, OAJ “Navoiy IES”, OAO Yangi-Angren IES, Tolimarjon IES, IIB, Mudofaa vazirligi Oliy ta’lim vazirligi va boshqa tashkilotlar kompaniyaning mijozlari bo’lgan.

 Qo’shma korxona tomonidan amalga oshiralyotgan shartnomalar ekspertizasi  O’zbekistonga tovarlar va uskunalar importida va respublikadan amalga oshiraloyotgan tovarlar eksporti uchun xorijiy valyutani samarali foydalanishni ta’minlaydi. Kompaniya tavsiyalari asosida  so’ngi 5 yil mobaynida 50 mln. AQSh dollaridan ortiq miqdordagi mablag’lar O’zbekiston Respublikasi korhonalari tomonidan tejashlishga erishilgan.